Tisdagen!

2010-05-04 @ 21:00:32
Den här dagen började TIDIGT! Jag var uppe före klockan sex! Jag går ju upp varje morgon tidigt men imorse var jag trött! Skulle väcka Leyla som hade jätte tidig tid hos tandläkaren!
Men efter att jag hade fått min morgonkaffe så såg livet lite ljusare ut:) Satte mig i vardagsrummet och gick igenom mina prydnadskuddar på soffan lite. I stortsätt ska alla ha nytt tyg på sig och jag ville veta hur många som fattas, alla ska ha olika tyg! Klippte tyg till två kuddar och räknade att det är fem kvar!

Två tiden fick jag samtal från min klännings-affär! Den goda nyheten blev inte så som jag trodde men allt blev jätte bra ändå:) Har varit på klänningsprovning idag!

Men nu ska jag prova att ta mig i nacken och sy de där två kuddarna! Jag är trött!

                          
Hoppas alla har en trevlig tisdag kväll! En liten ros till mina vänner! Jag ska prova pigga upp mig:)

Kramizar Sirpa

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag förstår att du är trött om du går upp så tidigt... Uj, det skulle jag aldrig orka...Och sen ska man ha kraft att göra något också.

Tack för den fina rosen!

Kram

Marie

2010-05-05 @ 10:21:24     URL: http://nostalgiochromantik.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hej Sirpa!

Hoppas du varit lite piggare idag? har själv haft några bra dagar med en hel del energi. Har inte fixat något nytt här hemma, men planerar för fullt för nya projekt. Hittade ett småtrutigt tyg i begie och vit som jag funderat på att sy till hissgardiner till köket eller klä stolarna med, får vänta tills jag vet vad jag ska göra.

Ha en skön kväll

Kram Anneli

2010-05-05 @ 17:44:49     URL: http://www.anntir.bloggspot.com
Postat av: Christa

Hhaha vai niin :-) NO sehän on mukavaa että käyt joka päivä kurkistamassa. Tack resan gick bra fram och tillbaka. Tack ja det var väl ett personligt kort :-). DÅ går vi upp i samma tider du och jag. Har ju en liten 2 åring så här sover man inte. Ha en fin kväll kram

2010-05-05 @ 19:31:47     URL: http://www.angelandroses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0