Provar "landa" och shopping!

2010-05-21 @ 13:05:07

Nu är jag tillbaka men märker att jag har lite svårt att "landa", komma ikapp med vardagen igen!
Jag har tusen olika saker i huvudet, posten hade kommit med tråkiga nyheter, vädret...är det sommar, vår eller höst?!
Det händer inte ofta att jag skulle inte veta vart ska jag börja men just nu, hmmm...
...pappersarbete, sköta hemmet, tvätta, lilla älskling och samtidigt huvudet fullt med inredningsplaner!
Men om jag känner mig själv så är allt i sin ordning snart igen;)  

Min lilla älskling sover sin skönhetsömn just nu.

Men jag kan visa vad jag har shoppat när jag var på "spingande" fot!


Provade samla allt ihop men bilden blev lite mörkt.


Till vardagsrummet hittade jag en kuddöverdrag och en värmaljushållare. De är lite mörkare än i bilden (jag måste skaffa en dikitalkamera!)


Till sovrummet en doftpåse, jag älskar liljekonvalj och en pärlkrans, som jag tänkte har runt nån ljus.


Och till mig själv en romantiskt linne och...


...en halsband! Jag har letat efter nåntig sånt här ganska så länge så jag blev jätte glad när jag hittade den här!

Jag har ju berättat tidigare att jag skulle sy två lite större prydnadkuddar till sovrummet. Jag började lite en av de innan jag åkte men jag tar det nån annan gång:)

Kramizar Sirpa

 
 


Kommentarer
Postat av: Skogslyckan

Vilka fina saker du köpt, särskilt halsbandet gillade jag... Tack för dina gulliga kommentarer på min blogg, blir lika glad varje gång!

Ha nu en underbar pingst helg!

Kramar Pia

2010-05-21 @ 16:56:56     URL: http://ateljeskogslyckan.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hej Sirpa!

Vilka fina saker du hittat, gillar det vackra romantiska linnet du köpt och tyget är jättefint. Alltid kul med något nytt, hör har det blivit lite nytt också sen jag upptäckt Trader. Va kul att det finns en affär som heter hem ljuva hem, det visste jag inte Hoppas du får ordning på dina tankar, ta en sak i taget så går det nog bra.

Ha en jätteskön kväll...jag ska ha tacomyskväll med sonen.

Kram Anneli

2010-05-21 @ 18:16:58     URL: http://www.anntir.bloggspot.com
Postat av: Christa

Tack söta du! Allt löser sig säkert sinom tid. Hoppas du mår bra vännen! Hörs kram

2010-05-22 @ 12:51:26     URL: http://www.angelandroses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0