Härlig lördag!

2010-06-05 @ 08:40:41

Godmorgon alla sköna och fina!

Jag mår jätte bra idag och tänkte bara snabbt berätta att jag ska ha en IKEA-dag idag med min dotter och lilla Anabelle! Jag älskar att gå runt där, fantisera, planera och får idéer och så klart sitta och njuta av en fika stund.
Jag har slitit som tokig här hemma de sista dagarna och böjade med liten ledig stud redan igår kväll. Satt en solig uteservering med härliga vänner liten stund.

Gardinerna till sovrummet blev klara igår och den där stora prydnadrkudden är nästan klar.

Här är liten sneak peak om gardinerna



Önskar alla en trevlig lördag!

Kramizar Sirpa


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Sirpa!

Gardinerna ser ut att bli fina och romantiska. Du gjorde rätt i att koppla av från allt syende i går kväll. Själv tog jag det också lugnt. Idag blir det en utedag i det fina vädret, kanske ett dopp i sjön också. Böckerna jag köpte kom från Allt om Trädgårds boklubb, blir man medlem så fick man välja två böcker för 39kr /st...bra erbjudande ¨så jag valde Stora pelargonboken och Ljust och lantligt..man behöver sen bara köpa 1 bok/ år.

Ha en jättefin Ikea dag och shoppa nu inte hela affären :-)

Kram Anneli

2010-06-05 @ 09:15:00     URL: http://www.anntir.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0