Ny vecka med sol!

2010-05-24 @ 13:10:45

Hej alla fina vänner!
Visst är det skönt att vakna på morgonen och ser blå himmel och sol! Jag är 100% sommarmänniska och tycker att det är SÅ SKÖNT att sommaren är här! Huvudet är fullt med planeringar, idéer, allt möjligt! Ibland tror jag att jag har blivit lite coco i huvudet för det är bara inredning, shappy chic osv. som går runt i huvudet, men andra sidan det är ganska så härligt:)

Sista tiden jag har inte hunnit titta på TV så mycket men jag har några nya favorit program som jag tittar på gärna om jag har tid.

 kommer...

..."En plats på landet"  och...

..."En plats i solen"

OCH

 kommer...

..."Relocation, Relocation" och "Ett nytt liv på landet"

Jag har ju en dröm att nån gång i livet jag kanske kan köpa nån liten "cottage" nånstans i solen! I det här livet eller den andra;)


Bilden från nätet

Önskar alla en trevlig vecka med mycket sol!

Kramizar Sirpa 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej! Ja vad härligt med sommar och sol, äntligen. Hoppas nu den kommit för att stanna, de har dess värre lovar regn i morgon men hopper de har fel. Vad fin din kudde blev riktigt chabby chic, tyget är jättefint. Du och jag gillar samma program på TV:n, jag har inte 8:an men tittar ofta på 9:an..gilla inrednings och trädgårdsprogram. Nu längtar jag tills Sommar med Ernst börjar och Strömsö.

Jag har också fått inredning på hjärnan men måste ju ut och fixa i trädgården också så får släppa lite på det här inne.

man kan ju inte göra allt man tänkt sig på en gång..fast man ibland vill.

Hoppas den lilla kryar på sig så ni kan gå ut i solen och njuta.

Ha en skön kväll

Kram Anneli

2010-05-24 @ 16:56:20     URL: http://www.anntir.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0