Sköna helgen!

2010-06-07 @ 01:51:47

Så var helgen slut och ny vecka framför oss! Helgen var skön, soligt, varmt och jag fick vara mycket med mina tjejer!
Först på lördag var jag med min äldre dotter och Anabelle på IKEA och mellan rundan blev det naturligtvis fika.



Jag fick min mycket efterlägtad jordgubbscheescake!

Jag shoppade faktiskt inte så mycket, bara ett par småsaker och en ny täcke till mig.

Lördag kväll kom min yngre dotter hem från sin lilla trip och det firade vi med en jordsgubbstårta. Det blev mycket gosaker i lördags:) Vi satt på balkongen och hade mycket roligt!



Min dotter hade en liten present till mig och när jag såg den så blev jag överlycklig, den passar perfekt till mitt sovrum!





Visst är den en fin liten ask?

Söndagen började med tvättstugan. Senare åkte Leyla och jag till stan, vi satte oss i solen, åt glass och njöt. Efter att vi hade varit på apoteket tog vi oss till Sannas nya lägenhet, hon har gjort så fint där. Vi hjälpte henne att få upp ett par väghyller osv. Vädret var så fin så vi tog alla tillsammans en härlig promenad.



Alla mina tjejer! <3

Det har inte blivit mycket inredning den här helgen men visst kan man ta lite ledigt ibland;)

Jag hoppas att alla får en mycket trevlig ny vecka!

Kramizar Sirpa


Kommentarer
Postat av: leyla

hihi varsegod mami <3

ehm.. jag ser lite mobbad ut på den där bilden hehe :)

2010-06-07 @ 18:59:41     URL: http://leylasener.blogg.se/
Postat av: Christa

Hej! Å mums så gott allt ser ut, det där skulle sitta bra på eftermiddagen. OCH vilken söt lite ask!!! Precis i min stil. =) Tack för din fin kommentar om Sandra. Ja visst är man väl stolt över sina barn och såna här tillfällen är det ju lite extra. Hon hade en jätte fin kväll. Ja ibland måste man stanna till och andas. Känns som man springer som en yr höna och hjärnan är helt tom fast man har 100 saker att tänka på, man tappar bort saker man ska komma ihåg. Tack gulliga du, vi hörs mera. Nu vet jag inte hur mycket bloggande det blir. Snart åker vi och studenten tar Sandra på lördag och söndag eller måndag åker vi iväg. Ha det så bra vi hörs kram

2010-06-08 @ 07:19:03     URL: http://www.angelandroses.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hej Sirpa!

Vilken härlig helg du haft med dina flickor. Tårtan ser supergod ut, nu blev jag plötsligt sugen på jordgubbar. Asken var supersnygg gillar den stilen och den passar ju bra nu i ditt romantiska hem. Ska bli kul att se dina nya kuddar och sovrummet.

Ha en fin onsdag, snart helg igen,

Kram Anneli

2010-06-08 @ 20:42:26     URL: http://www.anntir.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0