Härligt, soligt!

2010-05-04 @ 00:08:25
Idag tog jag en promenad till stan, så skönt, solen sken och fåglarna kvitrade!

Först tog jag mig till affären som skulle fixa min klänning till lördag. Och jag fick ganska så goda nyheter där! Men det berättar jag inte än för jag är inte helt säker på saken;) Sen var det dags att ha planeringsmöte med min frisör. Ibland det är faktiskt skönt att har haft samma frisör i flera år!
Kvar hade jag några ärenden hit o dit. Vädret var så fint så bestämde jag mig att ta en promenad hem!
Det är så fina blommor överallt nu!






De här två sötä växer vid min port!

Jag hade planerat att jag skulle sy lite idag men det blev inte så! Jag har damsugit, diskat, gjort lite små saker här hemma.  Sen tittade jag på "Svenska Hollywoodfruar", jag tycker att Maria Montazami är så gulligt!

   

Kramizar Sirpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0