Förvirring!

2010-05-15 @ 11:32:02

Alltså i torsdags kände jag hela dagen att det var lördag...igår var fredag, fattade knappt nånting och idag är det lördag! När det är såna där röda dagar mitt i veckan så kan man blir lite förvirrad ibland:)




Jag har inte sovit så himla mycket inatt, jag drack mitt morgonkaffe nånstans mellan sex o sju, efter det satt jag lite vid datan men kände att jag måste nog prova sova lite. Det gick lite så där!

Jag tror att det är solen som provar titta fram där ute...HOPPAS DET!!! Om det blir fint väder så tänker jag ta en promenad och sen har jag planerat att börja sy två ganska så stora prydnadskuddar till sovrummet.
Men nu tror jag att jag provar starta den här dagen på nytt!

Önskar alla en trevlig lördag!

Kramizar Sirpa


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Sirpa....ha det skönt i helgen! Kram Annica.

2010-05-15 @ 21:43:17     URL: http://homenumberone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0