Shopping!

2010-04-24 @ 23:30:45
I dag har vädret varit helt underbart! Sol sol sol:) Istället för att njuta av det vackra vädret har vi varit och
shoppat i fem timmar! Jag hade sällskap av Sanna och Anabelle. 
 
Vi började våran shoppingrunda på Chili, där hade de "takraseri, rabbat i hela butiken -20%" :) Jag köpte en
värmeljushållare och en DREAM-text till sovrummet, tre bordstabletter och en antique fotoram till vardagsrummet.
Jysk hittade jag äntligen två sånna mörkbruna korgar till mitt Billy-skåp som jag har letat efter i ett bra tag!
En till fotoram köpte jag till vardagsrummet och några strumpor till mig själv.
Ikea åt vi lunch och där tittade jag på de två skrivborden som skulle passa mig:/ Där köpte jag 100st värmeljus och en murgröna.
Vi fick ta en liten promenad i det vackra vädret att komma till "andra sidan" av köpcentrumets område!

Sen skulle vi till Calletex, men när vi kom dit så blev vi överraskade, det var tre affärer där inne! En 
inredningsaffär, blomsteraffär och Calletex! Så det var inte konstigt att vi spenderade lite tid där inne:)
På Calletex hoppades jag på att jag skulle hitta gardintyg till vardagsrummet. Letade... ingenting! Jag blev lite 
orolig att jag inte skulle hitta nått! Då såg Sanna att det fanns en annan "lokal" utanför som det stog "REA" på!
Och där inne hittade jag tyget! Mörkt terrakotta-tyg 10kr/m! Så jag köpte 8 meter gardintyg för 80 kronor!
Jag var ganska så glad!!! Och ett överdrag till soffkudden blev det också.

Inne i Marieberg gallerian, före fikat, köpte jag nya jumpadoijer till mig själv. Nice presenter och ett par andra
inredningsaffärer besökte jag också! Mycket fina saker!

 Det var en jätte trevlig dag! Shoppa, aldrig fel:)

 
  Shopping bags!

 
  Handlat idag:)

 
  Gardintyget!

  Hoppas alla har haft en trevlig lördag!


  Kramizar Sirpa     
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

hej!

Oj vad du hittade mycket igår på er shoppingtur. jag har inte köpt något nytt i helgen utan bara fixat ute i trädgården och njutit av solen. Blir nog en runda till min favoritloppis i veckan,de får in nytt varje dag där. Ska passa på att rensa ut lite här hemma också och lämna in där samtidigt, annars får jag snart inte plats här :-) Hoppas du haft en skön söndag och njutit av dagen.

kram Anneli

2010-04-25 @ 17:02:38     URL: http://www.anntir.bloggspot.com
Postat av: Marika "Mita"

Jättefin blogg du har. vi hörs! Mita

2010-04-25 @ 18:59:49     URL: http://mitashantverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0