Vem är jag?

2010-04-08 @ 20:44:34
Hej! jag heter Sirpa! Jag är en 44 årig ung kvinna :) från Örebro. På min blogg kommer jag att skriva om min vardag, min familj och lite allt möjligt! 
Jag har två döttrar, Leyla 13år och Sanna20år, och en härlig liten tjej, Anabelle 18mån, som är mitt barnbarn!
Mina intressen är heminredning, film o musik, kläder! Vilka stilar, det kommer ni att märka på vägen:)
Jag njuter av livet och lever i stort sätt en dag i taget...okey, ibland behöver man kanske planera lite också!
Är verligen en sommar människa som ogillar vintern! Men det kan ju vara ganska så mysigt med Jultiden!
På min fritid så brukar jag bland annat umgås med min familj, mina vänner, shoppa, tvätta och så älskar jag att springa runt på olika loppisar och fynda på massa antik grejer!
Kramizar Sirpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0