Och så var det fredag!

2010-04-17 @ 02:26:10
Jag vaknade  JÄTTE tidigt idag, före fem! Både Sanna och jag satt i köket och kunde inte sova! Då var det dax för morgonkaffe! Vi satt, åt frokost och pratade om allt möjligt, tiden gick ganska fort!
Klockan sju vaknade Leyla och hennes kompis som hade sovit över. De två tjejerna var ute från dörren runt åtta, Sanna gick lite före tio.
Då var det bara jag och Anabelle kvar. Lilla tjejen fortsatte sova till klockan tio:) Och blev hänmtat runt ett.
Jag sprang ner till tvättstugan och den roligheten tog två timmar!
Handla och sen började Leyla och jag "storstäda"!
På kvällen tittade vi på Talang och åt alla möjliga gosaker:) Jag hade faktiskt en jätte trevlig kväll med mina tjejer, med mycket prat och skratt!

Kramizar Sirpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0