Lugn lördag!

2010-04-17 @ 23:18:57
Det har varit skönt med en jätte lugn dag! Dagen började ovanligt! Jag vaknade, eller rättaresagt blev väckt klockan 11.00!!! Det händer aldrig att jag skulle sova så sent! Men, men, vi satt ju uppe med Leyla tills klockan fyra imorse (det bara blev så:), så det var kanske inte så konstigt ändå:)

Men det kändes att halva dagen hade gott redan! Så jag tänkte, det är ingenting idag som jag måste göra så jag kan ju bara ta det lugnt! Leyla och Sanna hade dragit till varsit håll. Så jag passade på att ta ett långt, varmt skumbad och lyssnade på härligt musik.
Efteråt gjorde jag klart mitt volang lakan, äntligen! Och imorgon kanske jag börjar sy prydnads kuddar till mitt sovrum!

Nu på kvällen har vi suttit alla tillsammans och började titta på serien "V" (tre första delar), den är ganska så bra! Går på Canal+ series på torsdagar kl 20.00.

Hoppas alla har haft en behagli lördag!

 
Ledsen att bilderna blev lite mörka!

Tre första delar var helt okej! (bilden från nätet)


Kramizar Sirpa

Kommentarer
Postat av: Anneli Tirri

Hej Sirpa!

Vad fint det blev med dina volanger, jag kan inte ha sådana i min säng då det är gavlar både framme och bak. Hopps du haft en skön helg, här har vi haft det bra Emma och jag, myst tittat på TV. Idag tog vi en cykleltur i det fina vädret, sen hem och njöt av solen. Snart dags att skjutsa hem lilltjejen och ta en fika där innan jag ska hem igen. I morgon är det dags att hämta tapeterna..jag längtar :-)

Ha en fortsatt skön söndag.

kram Anneli

2010-04-18 @ 12:46:26     URL: http://www.anntir.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0