Handlat bland annat på loppis!

2010-04-22 @ 01:56:03
Det känns som att jag har gått på 110 de senaste två dagar:)
Har varit på klänning-jakt igår och idag! Javisst, jag ska till en gala i maj, man ska ha långklänning och vara fin i håret! Återkommer med detta:)
Igår köpte jag fika till Leyla och sprang med det till Leylas skola, som har haft långa dagar p.g.a.  dansträningar! Jag fortsatte min resa att handla målarfärg och klarlack. Sen ville jag pusta ut lite och tog en sväng på Indiska och på Entré. På Indiska hittade jag två ljusstakor...

 ..en till vardagsrummet...    ...och en till sovrummet.
                                                                                          

                                               

 Idag har jag tagit hand om små ärenden och gått på LOPPIS!!! Alltid lika roligt! Det var mycket fina saker!

 
 Mina loppis fynd! Tyget där under ska bli en kudde till vardagsrummet och ljustakorna ska till sovrummet!

  Kunde inte motstå den här lilla kudden!

     Det här är en väggprydnad till vardagsrummet! Jag blev jätte förtjust i den. Den är en liten ryggsäck gjord av lera, tror jag! Bakom den finns en signatur "Siw Carlsson 94".

 Vädret var inte det bästa idag:( Hoppas vi får sol snart igen!


 Kramizar Sirpa


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilka härliga loppisfynd du gjort. Var själv också en sväng ute på återvinningens loppisffär idag och fyndade för 25 kr. Klockan som jag har i köket är köpt på Jysk, den är bra för den visar tiden på båda sidorna. Tyckte den passade i mitt kök. Jag kan lite finska men inte så mycket, tyvärr. Idag har vi haft bättre väder här med SOL...härligt. Hoppas att helgen blir solig och fin.

Ha det så bra..

Kram Anneli

2010-04-22 @ 19:17:25     URL: http://www.anntir.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0