Fredag o fattar det inte riktigt:)

2010-04-09 @ 15:00:57
Vad fort veckan gick! Imorse kom min lilla älskling, Anabelle, till oss igen, vad härligt! Leyla stannade hemma idag från skolan, mår inte så bra:( Sanna, jobbar...som vanligt!

Det är ganska så trist dag väder mässigt...gråmulet, liten reng i luften:( Saknar en riktigt solig dag!

Jag tog en liten snabb sväng till min dotters skola för att köpa en biljett till skolans vårdansuppvisningen den 22 april. Leyla uppträder där!
Medans jag väntade på min tur att komma till datorn så passade jag på att ta liten tupplur brevid Anabelle som sover fortfarande! Mycket mer har jag inte hunnit än idag men dagen är ju lång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0