Aah, mina fötter!

2010-05-06 @ 20:03:50
Idag har jag gått på 200km/h! Tog en promenad upp till stan, kom dit 10.05! Sen fick jag springa som en toking för att hinna göra allt som behövdes göra före klockan 11.00! Jag fick leta efter en kuverväska och jag måste säga att det inte var lätt! Men slutligen så hittade jag en i Åhlens! Ville hitta matchande örhängen och armband till klänningen. Sen fick jag springa på Leylas ärenden! Och sen var det dags att gå o prova och hämta min klänning!

Därifrån till andra sidan av stan för att hälsa på en vän! Efter det, en promenad hem! Och mina fötter, de är minst sagt ömna!!!

Just nu har jag ett dilemma i huvudet, den andra hjärnhalvan tänker på inredning och allt som skulle behöva sys osv. Och den andra halvan vill fokusera och planera kläder, håret osv. till de två kommande dagarna för det är FEST dags! Jag ska nämligen gå på en fest på fredag vart temat är Elvis Presley och klädseln är "Finklädd", stod på inbjudan! Sen på lördag ska jag till en bankett!!! Så ni kanske förstår varför inredningen får vänta nu!?


Här är lite utav mina festliga accesoarer:)

Nu får jag önska alla en trevlig torsdag kväll för att jag får snart gäster!

Kramizar Sirpa

Kommentarer
Postat av: leyla

snyggt ;)

2010-05-06 @ 22:13:14     URL: http://leylasener.blogg.se/
Postat av: Marika "Mita" Gunnarsson

Ha en riktigt fin helg!! Kram! Mita

2010-05-07 @ 10:43:35     URL: http://mitashantverk.blogspot.com
Postat av: Sirpa

Tack Mita! Kram Sirpa

2010-05-07 @ 13:10:34
Postat av: Anneli

Hoppas du får vila dig idag och inte stressa runt. Du blir nog fin i allt det fina du ska bära på festerna. Ibland får inredningen vänta eftersom det kommer andra viktiga saker in i ens liv. Här blir det trädgården som påkar på, svärsonen kommer idag och ska såga ner en stor cypress som jag ogillar..den skräpar ner och är alldeles för stor. Ha en jätteskön lördag och ta hand om dig.

kram Anneli

2010-05-08 @ 08:50:08     URL: http://www.anntir.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0