Tillbaka i tiden!

2010-05-22 @ 23:13:00

Jag måste gå tillbaka i tiden och berätta att jag köpte en tidning till bussresan i måndags. Tidningen är så bra och har så fina bilder att jag märkte inte ens att vi var framme!
Jag har fått mycket inspiration från tidningen!
Jag pratar om "VAKRE Hjem & Interior" 3-2010!



Längtar till nästa nummer som kommer ut den 11 Juni!



Den här bilden är från tidningen och gav mig en liten idé!

Och sen måste jag berätta att jag tog igen en liten sväng i den där loppisaffären som ligger brevit rececentrum. Jag tänkte bara kika lite och inte köpa nåt men sen fick jag syn på en ängel och jag kunde bara inte lämna den dit!



Visst är den söt!?

Och idag, lördag, jag har haft fullt upp men det kan jag ta imorgon!

Kramizar Sirpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0