Skapa o handla!

2010-05-25 @ 13:53:53

Det börjar kännas att det är sån där varannan dags vädret:( I går var det så skönt och idag är det regnigt allafall här i Örebro! Men vi var toktiga tjejer ändå och var ute från dörren lite efter nio. Vi tog en sväg i Willy´s och stor handlade.

Jag har provat kolla lite vad allt jag har att måla och sy. Spraymålandet har fått ta en paus för färgen tog slut. I källaren finns ett bord som ska målas men jag kommer inte åt det innan min dotter har tagit ut sina saker. Just det, mina två söta inneboender tydligen flyttar ut nu på helgen! Jag har haft min älsta dotter och mitt underbara barnbarn, Anabelle, hos mig nästan tre månader nu så jag kan tänka mig att det kommer att kännas kanska så tomt här ett bra tag. Men vi ses ju mycket ändå som tur!

Jag har en hel del att sy också! I går fortsatte jag den där stora prydnadskudden...


...en liten smygtitt:)

Det börjar blir nära att jag kan börja göra ordning i mitt sovrum och det känns hur roligt som helst!

Nej men du är det väl dags för en liten bit mat! Önskar alla en fortsatt trevlig tisdag med mina nyaste favorit blommor efter vita rosor:)



Kramizar Sirpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0