Loppisfynd!

2010-06-01 @ 00:49:06

Äntligen hade jag tid att gå på en loppisaffär! Vi har varje lördag en jätte stor loppis och jag har haft sån otur på lördagarna på sista tiden att jag har inte lyckats att komma dit.
Jag har ju haft storstädning hela dagen men jag tog mitt på dagen en liten paus, hoppade på bussen och åkte till loppis! Det var inte så mycket vau-saker den här gången som det brukar vara men jag hittade nåt allafall

En fin spegel till sovrummet. Jag ska måla ramen vit! Statyvasen är en tidigare loppisfynd.



En dekorations murgröna till min kruka i vardagsrummet. Jag hade en levande eller två faktiskt, murgrönor men lyckades in hålla de levande. Jag brukar inte gilla plast- eller tygblommor men den här gången får den duka för jag ville ju ha murgröna till den där krukan och den ser helt okey ut.



Sen hittade jag ett par tygbitar att sy nya kuddöverdrag till vardagsrummet.


Färgerna ser helt konstiga ut, de ska vara bruna!

På vägen hem plockade jag blommor men jag vet inte vad de är för blommor. Den var ganska stor buske på väg kanten. Berätta gärna om du vet vad det här är för blomma!?





Kramizar Sirpa


Kommentarer
Postat av: Mita

Fint!! Härligt med loppisfynd..Kram Mita

2010-06-01 @ 09:59:07     URL: http://mitashantverk.blogspot
Postat av: Marie

Kul att hitta loppisfynd och jag tror spegeln kommer att bli jättefin när du målat den.

den blomman du hittat, tycker jag ser ut som en kaprifol.. Den brukar dofta gott på kvällen...

Kram

Marie

2010-06-01 @ 15:37:14     URL: http://nostalgiochromantik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0