Vitt och romantiskt till sovrummet!

2010-04-13 @ 19:50:31
Vitt vitt vitt!
Jag vill absolut att det ska vara romantiskt och lite gammaldags-stil med änglar, spets, pärlor, vita möbler, vita textiler, levande blommor osv. Det ska bli roligt att se hur det blir för att jag ska sy mycket själv och alla mina möbler ska målas om till vitt. Men det dröjer lite tills dess för att jag har två inneboende i mitt sovrum, tills juni eller juli. Då kan jag börja göra om helt i mitt sovrum men tills vidare så kan jag börja göra i ordning alla små saker som tex. att sy saker och måla lite möbler och så. Jag har hittat mycket insperation på nätet av tex. olika bloggar. Här kommer lite bilder på små saker som kommer att finnas i mitt sovrum :)
                                                                                                                     
                                                                            
      Volang lakanet blir färdigt sakta men säkert :)

        



Kramizar Sirpa

Kommentarer
Postat av: Anneli ,T

Hej Sirpa!

Visst är det fint med roamntiska sovrum, har själv precis hittat en vacker blommig tapet som jag ska sätta upp som fondvägg i mitt sovrum. har änglar och rosor där också. Kul att förändra och förnya, fast vill ju så mycket. Hoppas du hittar det du vill ha till ditt sovrum.

Ha en skön lördag.

Kram Anneli

2010-04-17 @ 10:20:03     URL: http://anntir.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0