Valborg!

2010-04-30 @ 09:00:33
Hej alla! Jag vill önska er en jätte trevlig Valborg! Själv får jag åka "akut" till Stockholm idag för att träffa min mormor som har hamnat på sjukhus!
Vardagsrumms gardinerna blev färdiga igår! Det är lite svårt att ta bilder mot fönstret, specielt när jag bara har min mobilkamera men har provat iallafall:) Har det så bra Alla!






Färgerna kommer inte riktigt fram! Men här får ni en liten titt på mitt vardagsrum! Eller iallafall en del av det!

Kramizar Sirpa

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Sirpa!

Det blev ju jättefint med de bruna gardinerna till dina beige soffor. jag gillar också brunt och beige blandat med vitt. För mycket vitt blir lätt för kallt tycker jag. jag ska leta efter en fin soffa på Blocket, just nu är det trädgården som jag har ägnat mig åt. Rabatterna ska skötas och rensas och gräsmattan har fått gödning. Hopps det inte var något jätteallvarligt med din mormor..

Ha en skön och solig dag.

Kram Anneli

2010-05-02 @ 09:23:39     URL: http://www.anntir.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0