Inredning i vardagsrummet!

2010-04-12 @ 14:32:22
Ny vecka och huvudet är fullt med inspiration!

Jag har ju nya planer till alla rum här hemma men började med vardagsrummet. Fortfarande fattas det lite saker, skrivbord (typ Ikeas "Leksvik" -antikbets), stol till det, taklampa, gardiner, många kuddar (alla är inte färdiga än) och lite små prydnader. Jag vill ha det mörkt och mysigt i vardagsrummet med varm känsla, många ljus!

Jag hade en ljus, björkmönstrat bokhylla i 23 år!!! Så nu ville jag absolut ha mörkt!

Det blir som nästan två olika delar i vardagsrummet. En del blir, som jag kallar "mediahörna" med alla filmer, musik och data och den andra delen blir som ett vanligt vardagsrum med soffor att mysa i, umgås och titta på tv!

            Favorit författare Victoria Holt!


                Det blir kuddar både på soffan och på golvet!


                      Hittade en liten retro skivspelare med CD/MP3      



Kramizar Sirpa
                                                                                                

Kommentarer
Postat av: ingela/Inspiration i vitt

hej Sirpa, jaa visst blir man glad av att byta ut till lite nya saker till sitt hem.

Kram på dig/Ingela.

2010-04-13 @ 01:13:38
Postat av: Anonym

Tack för besöket hos mig, jag lovar att snart sätta in bilder på mina nya hissgardiner i köket. Blev supernöjd själv, nu ska jag bara palntera pelargonerna också. Håller med om att det är kul att byta stil hemma ibland, jag ar haft mörkt så nu blir det mer vitt igen.

Kram Anneli

2010-04-13 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0