Dagen gick fort!

2010-04-15 @ 23:51:51

Ojsan vad tiden gick fort idag!
Har pysslat med lilla Anabelle, hon har varit jätte kramgo idag:) Under tiden när hon sov idag så provade jag att fortsätta med mitt volang lakan, det går bara inte då när Anabelle är vaken, hon vill hjälpa till så mycket hela tiden! Annars har jag försökt att fixa till min blogg lite och gjort lite små saker här hemma. Jag har en känsla av att jag har inte har hunnit att sätta mig ner alls idag! Så kan dagen gå ibland:)

Hela veckan så har jag trott att det har varit en annan dag än vad det har varit, så jag var jätte glad när jag fattade att det är fredag imorn! Inte för att jag skulle har några speciella planer till helgen men...tex. behöver inte ställa väckarklockan på två dagar!

Som ni vet så är jag mitt i allt möjligt när det kommer till inredning...så måndag tror jag att Sanna och jag öppnar våran lilla "måleriverkstad" igen i hallen:) Först måste jag lacka min kista och efter det är det tur för sovrumsmöblerna!
Hoppas alla hade en trevlig torsdag!


Kramizar Sirpa

                               
Har inpirerat mig mycket! 
(klicka på bilden för att komma till Home No 1)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0