Då var veckan slut!

2010-04-19 @ 01:29:26

Dagen började med en kopp kaffe och en smörgås och jag kände att jag hade lite extra energi i mig... Sen var det dags att börja städa balkongen! Jag tvättade alla möbler och gjorde rent på balkonsgräcket och sopade golvet.
Lite senare tog Leyla och jag en härlig promenad i det soliga vädret! Vi hade tänkt att köpa glass men det blåste lite kallt så det blev en liten bit choklad istället:)
Hemma öppnade jag vårat "måleri" i hallen igen! Min balkongssoffa fick lasyr på sig idag, den blir färdig imorgon. Så det blev inga prydnads kuddar idag.
Det blir full fart på den kommande veckan!


                                    Jag och Leyla!


Kramizar Sirpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0