Loppisfynd på vägen!

2010-05-03 @ 00:25:58
Som ni vet så åkte jag till Stockholm i fredags. Jag hade lite tid på mig på stan innan min buss skulle åka och en loppisaffär finns nära resecentrum. Så såklart hamnade jag dit! Och jag är ju som ett barn i en godisaffär när jag är på loppis:) Jag hittade mycket fina saker där igen men jag tänkte att jag kan inte ta med mig allt till Stockholm men lite fyndade jag ändå!

                        
En till kudde, en staty/vas, en ängel och en lykta som värmeljushållare fick följa med mig till Stockholm!

                       
                        Jag tycker den är fin som vas! Och den passar till mitt blivande sovrum!

I Stockholm gick allt bra! Mormor mådde bättre! Så jag kunde åka hem och vara glad! Vägen från Stockholm till Örebro var minst sagt lugn den 1 maj!

                         

I dag har jag hunnit sy och måla lite! I morgon är ny vecka och det börjar med många ärenden på stan!

Kramizar Sirpa 

Kommentarer
Postat av: Stina

Undrar vad du har sytt då.;-) Den där kudden verkar väldans söt.:-) Kram Stina

2010-05-03 @ 09:11:43     URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Christa

Å det var då inte dåliga fynd du gjort. Visst är det väl kul med loppis! Bra att det var lugnt i trafiken. tack för dina kommentarer har varit lite tjockt här hihi. Haha ja nu är det full rulle med produktion här o dessa klockor har få fått vänta på sig men nu Äntligen kan vi sälja! Ha en fin dag Sirpa. Ps måste fråga! Visst är du finsk eller? Tänkte på ditt namn. Jag är det i alla fall hihi. kram

2010-05-03 @ 10:15:26     URL: http://www.angelandroses.blogspot.com
Postat av: Christa

Tack, att vinna är alltid lika roligt. Tack också för dina fina kommentarer om våra burkar. :-). OK jag är född här i Eskilstuna men mina föräldrar är finska så ja jag är finsk. Tottakai äidinkieli pysyy tallella. Mukavaa illan jatkoa sinulle! Kram

2010-05-03 @ 17:23:57     URL: http://www.angelandroses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0