Solig söndag!

2010-04-11 @ 22:41:27
Vad härligt att vakna imorse, såg direkt sol o blå himmel!!! Äntligen tänkte jag, det var just det som jag behövde:)

Det var bara äta frukost, göra sig i ordning och dra till lekparken med Anabelle och Sanna! Jag tror att Anabelles favorit blev rushkana! Hon gillade ju vara där så det var inte så lätt att få henne därifrån!

   

På eftermiddagen åkte jag till min väninna, vi drack kaffe och hade en jätte trevlig pratstund! På vägen dit såg jag jätte fina blommor, våren är här!

 

Senare kom jag hem via Ica, och......

  ......fick min sockerkick!!! Cola o nougat:) Jag var ju hungrig:/

Dagen slutade (nästan iallafall) med en trevlig biltur med en vän! Inte illa att åka mot solnedgången;)

I morgon börjar ny vecka och jag hoppas att jag kan göra klart mitt volang lakan!


Kramizar Sirpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0