Måndag, eller?

2010-04-26 @ 13:25:00
Idag är det måndag men för mig känns det som att det är söndag! På nått sätt är det så lugnt och tyst överallt och Leyla sover fortfarande (hon har studiedag)! Men måndag är det i allafall!
Jag har varit ganska så upptagen med tvätten igår och idag på förmiddagen. Sen är ju Anabelle här och det är så roligt att pyssla med allt möjligt med henne!
Jag hade några Gerberor på soffbordet men de håller inte uppe så länge så jag klippte de och la de i en skål med vatten istället!

Önskar en trevlig vecko start till alla!

                        

Kramizar Sirpa

Kommentarer
Postat av: Git

Hej!

Ja barn är ju huuur opålitliga som helst! :)

Vad vackert det blev med blommorna i skålen, så brukar jag oxå göra så får man njuta ev dem några dagar extra.

Kram Git

2010-04-26 @ 18:18:21     URL: http://ljuvligtlantligt.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Va fint det blev med blommorna i en skål. Hoppas du haft en bra tisdag med din lilla? Själv har jag jobbat och varit och tränat, lite mulet idag så det var nästan för kallt att sitta ute och fika idag. Men snart kommer det nog mer värme..längtar. Köpte lite fröer idag som snart ska ner i jorden, morötter, rucola, persilja, ärter.

Ha en fin kväll..

Kram Anneli

2010-04-27 @ 16:02:20     URL: http://www.anntir.bloggspot.com
Postat av: Annette

Det blev jättefint med blommorna i skålen!!!



Kram Annette

2010-04-28 @ 22:12:39     URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0