Lördag gick

2010-04-11 @ 00:26:07
Dagen började med huvudvärk:( Jag åt frukost i tystnaden, plockade ordning lite här o där och diskade!
Snart vaknade alla mina tjejer också!

Leyla skulle göra sig i ordning och åka till sin väninna för att sova över där, roligt för henne! Sanna och jag bestämde oss för att åka till Skopunkten och köpa nya skor till Anabelle. Hon fick ju jätte fina skor, jag har inte ens så fina doijer:) Anabelle var ju jätte rolig med sina nya skor för hon var tvungen att stanna efter vart femte steg och titta till att skona sitter fint! 
Men den affären ligger ju brevid IKEA så vi var helt enkelt tvungna att gå dit:) Och det är ju alltid lika roligt, skönt o "allt möjligt" att gå runt där!!! Paradiset!!! Men jag kunde hålla mig i skinnet och köpte ingenting!

Vädret var inte det bästa idag...gråmulet och det blåste jätte kallt, hrrr!

Annars har vi suttit hemma hela kvällen (Sanna tog en liten promenad ute) med en jätte stor skål godis och cola:) och skrattat åt Anabelles bus!

Ikväll har det blivit ganska så mycket sittande vid datorn! Jag är helt inne på alla möjliga inredningsbloggar! Hittat många och har fått jätte mycket inspiration för mitt ny blivande sovrum!

Hoppas alla har haft en trevlig lördag!

Kramizar Sirpa







Lördagsgodis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0