Energisk Onsdag!

2010-04-28 @ 22:04:44
I morse vaknade jag fullt med energi! Det enda som inte kändes  så bra var att jag hade muskelvärk i bröstkorgen! Jag hade tydligen sovit på nåt konstigt sätt. Jag har en muskelsjukdom så jag var inte så förvånad. Tänkte bara, frukost, en liten tabblet och "finsk sisu" :)
Då var det bara att duscha och plocka ordning här hemma, göra odning tvättkassarna...juu, jag vet, tvätt igen! Men haloo, vi är ju fyra tjejer här så det blir en hel del tvätt:) Halv nio tiden var jag i tvättstugan och hann tvätta fyra maskiner innan det var dags att ta hand om Anabelle.
Stackars Leyla som stannade hemma från skolan idag! Hon mår inte alls bra och har hög feber:(

Äntligen tog jag fram gardintyget för vardagsrummet och började mäta och klippa! Förhoppningsvis så kan jag sy de imorgon och få upp de!

Kvällen är inte slut än för ikväll kommer LOST! Måste erkänna att vi alla tre är helt besatta av det:)

                   

Kramizar Sirpa 

Kommentarer
Postat av: Christa

HEJ NU hittade jag din kommentar så jag kan svara dig. Verkar vara strul på min sida. :-( Tack, kul att du tittade in hos mig och tack för kommentaren om klockan! ha en bra dag kram

2010-04-29 @ 07:47:33     URL: http://www.angelandroses.blogspot.com
Postat av: Annica

Hej...ja tvätt det kan man drunkna i minsann...hoppas ni kryar på er! I dag tittar solen fram liiite här! Kram Annica.

2010-04-29 @ 10:41:46     URL: http://homenumberone.blogspot.com
Postat av: Anneli

Härligt när man vaknar full av energi, har själv varit ganska trött hela veckan pga av mycket på jobbet. Skönt att det är fredag i morgon. Hoppas ni också får del av den sköna värmen vi haft, hoppas ju att det blir lika skönt i helgen så man kan vara ute mycket. Ser fram emot att se dina gardiner när de är klara. Krya på er båda två..och ha en skön kväll!

kram Anneli

2010-04-29 @ 18:32:18     URL: http://www.anntir.bloggspot.com
Postat av: Christa

Hej! Ja datavärlden är inte lätt. NU fungerar det i alla fall. Ja jag älskar rosor, spets, änglar ja allt som är romantiskt. Rosa, vitt och ljusare pastell grön är mina favoritfärger. Å får vi se sen när du gjort om ditt sovrum? intressant och roligt. Ha det bar själv och du trevlig Valborg om vi inte hörs Kram

2010-04-29 @ 20:23:57     URL: http://www.angelandroses.blogspot.com
Postat av: Christa

Hej! Tack ♥ ja jag tycker också det är som greengate, dom har så mycket fint. Önskar dig en underbar Valborg med. Ok då får vi vänta på bilder från det färdiga sovrummet någon gång i sommar. Ha det gott kram

2010-04-30 @ 07:22:27     URL: http://www.angelandroses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0