Då var man på gång!

2010-04-19 @ 14:08:07
Idag har jag varit och köpt målarfärg till mina sovrums möbler!

Först på morgonen var jag och Leyla på stan att tog hand om ett ärende och efter det gick Leyla till skolan och jag tog en lång promenad till andran sidan stan till en affär som heter Rusta.
Jag satt en liten stund famför affären och väntade på Sanna som skulle cykla dit. Men jag hade inget emot att sitta i solen och vänta på henne, det var ju underbart väder!
I affären hittade jag också en fin blomsterkruka som jag tänkte ha i mitt sovrum sen! 
Nu undrar jag om det skulle vara dags för dagkaffe! Och sen ska jag lasyra färdigt min balkongssoffa.

Jag ska försöka att lägga upp en "före och efter- bild" sen när jag börjar måla möblerna!

Ha en underbar dag!

                                             
                                  I den här krukan tänker jag ha minirosor!

                                       

                              I Annalunda Ting hittar man mycket fina saker!


Kramizar Sirpa

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Sirpa! Här har det varit ännu ne dag med sol, lite kyligare men skönt där det är lä. Jag bor 200 m från sjön så det blir ofta promenader längst med sjön. Där går en cykelväg före detta järnväg. Jag är också¨från Finland, född i Helsingfors, flyttade till Sverige som 4 åring men var i Finland alla somrar hos mummi till 1975. Jag älskar vatten och har alltid velat bo nära vatten, flyttade ut här från stan för ca 1 1/2 år sedan och det bästa jag gjort. I Finland bor de flesta nära vatten, det finns ju överallt.

Fina krukor du köpt, hade själv 2 likdana men tyvärr välte min ena busiga katt ner båda så fick ge upp. Hoppas du också haft en solig dag och njutit av din balkong. Ha en skön kväll.

Kram Anneli

2010-04-19 @ 17:09:11     URL: http://www.anntir.bloggspot.com
Postat av: marie

Visst är det skönt när solen tittar fram och man kan njuta lite av vårvärmen!

Krukorna var jättesöta!

kram

Marie

2010-04-20 @ 15:50:46     URL: http://nostalgiochromantik
Postat av: leyla

nemen gud mamma du börjar ju bli riktigt bra på det här med bloggandet :D

bra, duktigt jobb gör du fortsätt så. du gör din lilla prinsessa stolt haha :P med lite hjälp av mig då såklart haha <3

2010-04-20 @ 22:58:28     URL: http://leylasener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0